Monday, February 7, 2011

Tere tulemast!

Mul on hea meel Sind tervitada minu blogi esimese postituse päeval!
Usun, et leiad ka tulevikus minu lehele piilumiseks aega. Luban, et meil saab siin hea ja mõnus olema. Kui oled veel oma pulmaplaanidega tulevikus või ei ole leidnud oma unistuste printsi siis tea, armas Sõber, et koos võime rännata ka unistuste radadele. Ja kui prints on valgel hobusel sinuni ratsutanud ja sa oled talle rõõmupisarates “Jah!” öelnud siis oled samuti õiges kohas.
Unistame koos!
Kes meist ei oleks unistanud printsessilikest pulmadest. Mäletan juba väikese tüdrukuna kuidas ma kujutasin end ette suures vahukooretorti meenutavas pulmakleidis, kõrvas pärlid ja jalas valged kingakesed, mis pidid ilmtingimata kõpsuma. Kui mitmeid kordi sättisin ma peegli ees “ideaalset” soengut. Mäletan isegi täna, milline see välja pidi nägema. See oli väikese tüdruku unistus.
Ma olen Triinu ja olen korraldanud mitmeid pulmi. Siiani olen neid teinud pigem hobikorras ja sõpradele. Minu suur soov on oma ideid ka teistega jagada. Loodan, et leiad siit üht teist, mis võiks sulle abiks olla. Ja kui soovid minuga tutvuda, minu abi paluda või niisama juttu puhuda siis kirjuta mulle julgesti.
/ Foto:Ingrid Roose, Makeup:Lana Vallo, Stilist: Me/ 
Siiralt ja täis rõõmu,
Triinu

No comments:

Post a Comment